Intrebari despre produse si comenzi
Cum selectati culoarea dorita pentru sticker?
Selectati codul de culoare din lista "culoare" a fiecarui produs dupa ce ati ales culoarea din paleta de culori aflata in descrierea produsului. Daca doriti o culoare ce nu se afla in lista mentionati culoarea dorita la "Comentarii comanda", inaintea apasarii butonului de finalizare a comenzii.
Ce garantie au stickerele?
Stickerele pentru perte au o garantie de pana la 4-5 ani.
Unde se pot lipi stickerele?
Stickerele se pot fi lipite pe orice suprafata neteda si curata (perete, sticla, usa, parchet, lemn, mobila, oglinda, metal sau plastic). Nu este recomandat lipirea stickerului pe tapet (in momentul dezlipirii se poate rupe tapetul).
Se pot dezlipi stickerele? Se mai pot folosi dupa ce au fost dezlipit?
Dupa ce au fost lipite stickerele se pot dezlipi usor. Stickerele de perete se pot dezlipi foarte simplu lasand suprafata curata, dar nu mai pot fi folosite
Cum pot cauta un anumit sticker in magazin?
Pentru a cauta stickerul dorit, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, decostick.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite, iar comanda cu stickerul Dvs. va ajunge la dresa dorita.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati telefonic sau folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.
Intrebari generale
Doresc sa achizitionez un sticker decorativ care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.
Metode de plata
1. Plata online cu cardul
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele decostick
2. Plata ramburs la curier
3. Plata prin transfer bancar
Metode de livrare
Livrarea se face prin curier rapid Cargus (Tara) si Team Courier (Bucuresti)
Cost livrare: 19lei pentru comenzi sub 200RON
Cost livrare: 0lei pentru comenzi peste 200RON
Timpul mediu de livrare poate varia in functie de incarcarea curierilor dar acesta poate varia intre: 24 si 72 ore
Comenzile plasate Vineri dupa ora 15:00, Sambata sau Duminica vor fi preluate in ziua de Luni.
Produsele care fac parte din categoria: Stickere decorative, Tablouri canvas, Fototapet, Bannere, Tricouri personalizate, Cani personalizate sunt produse personalizate la cerere, pozele prezentate pe site sunt doar cu titlu de prezentare iar ele nu reprezinta produse fizice reale disponibile in stoc ci acestea se fabrica si confectioneaza la cerere (pe baza de comanda online sau telefonica) conform specificatiilor clientilor transmise prin selectarea variabilelor specifice marimii si culorii dorite. Asadar conform O.U.G. 34/2014 produsele personalizate sau facute la cerere conform specificatii nu pot fi returnate.
Produsele personalizate sunt semnalizate in pagina produsului ca si Produs in Romania personalizat la comanda.
Pentru mai multe informatii puteti analiza site ANPC - aici
Perioada de reflecție de 14 zile - se aplica pentru produsele care fac parte din categoria: tatuaje, doar pentru cele nefolosite.
În UE aveți dreptul de a returna produsele achiziționate on-line sau prin alte mijloace de vânzare la distanță (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor) în termen de 14 zile, pentru a beneficia de rambursarea integrală a sumei plătite. Nu aveți nevoie de un motiv special pentru a face acest lucru, e suficient să vă răzgândiți.
Perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor. Iată câteva excepții:
- bilete de avion și de tren, bilete la concerte, rezervări la hotel, închirieri de mașini și servicii de catering rezervate pe perioade sau la date determinate
- produse alimentare și băuturi livrate la domiciliu, în mod regulat (ex. de către un lăptar)
- produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar (ex. un costum făcut la comandă)
- - in aceasta categorie se incadreaza TABLOURILE CANVAS, STICKERELE DECORATIVE, FOTOTAPET, CANI, TRICOURI, BANNERE => Aceste produse sunt create pe comanda la fiecare comanda plasata pe site - acestea sunt printate si personalizate la cerere, aceste produse nu sunt fizic in stocul magazinului. Dimensiunile si pozele expuse pe site sunt simulari si nu reprezinta produse finite. In pagina produsului exista informare asupra lor: Produs in Romania personalizat la comanda
- înregistrări audio-video sau programe informatice sigilate, precum DVD-urile, pe care le-ați desigilat după primire
- conținutul digital on-line, dacă ați început deja descărcarea sau vizionarea on-line și dacă ați acceptat faptul că vă pierdeți dreptul de a vă retrage din contractul de achiziție odată începută descărcarea sau vizualizarea
- bunuri cumpărate de la persoane fizice, mai degrabă decât de la companii/comercianți
- contractele urgente de reparații și întreținere – dacă sunați un instalator pentru a-l ruga să vă repare un duș, nu puteți anula lucrarea, odată ce ați convenit asupra prețului serviciului.
Menționăm că această listă nu este exhaustivă.
Perioada de reflecție expiră după 14 zile de la data primirii produselor. Pentru contractele de servicii, perioada de reflecție expiră la 14 zile de la data încheierii contractului. Dacă perioada de reflecție expiră într-o zi nelucrătoare, termenul este prelungit până la următoarea zi lucrătoare.
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati telefonic sau folosind formularul de contact.
Pentru orice alte informatii ne puteti contacta:
Pagina de contact
E-mail: contact@decostick.ro
Tel: 0762.876.816
fluturi pe pereti - stickere - autocolante perete - decoratiuni- tabluri fluturi - stickere perete - autocolante decorative